Oferujemy Państwu spotkania językowe dla najmłodszych a jednocześnie najbardziej chłonnych umysłów. To zajęcia dla dzieci w wieku od 6 lat.
Prowadzimy różne grupy językowe dostosowane do wieku i możliwości dzieci. Lekcje mają na celu nie tylko nauczyć, ale również zaciekawić i uwrażliwić na język angielski naszych podopiecznych.
Pracujemy metodami aktywnymi. Stawiamy na naukę mówienia w języku angielskim, a także na rozumienie i umiejętność posługiwania się językiem w różnych sytuacjach życiowych. Nauczanie odbywa się metodą audiowizualną z elementami ruchowymi, dzięki temu rozwijamy wszystkie zmysły. Takie działanie daje motywację do nauki, a dzieci oczekują ciekawych zajęć, angażują się przy zabawach, piosenkach, rymowankach i różnych formach aktywności twórczej.
Co zyskuje Twoje dziecko?
- uczy się samodzielnej pracy oraz współpracy w grupie
- pracuje nad skupieniem uwagi i koncentracji
- uczy się języka wykorzystując zabawę i aktywność twórczą
- rozbudzamy jego motywację do nauki języka obcego, ciekawość i chęć uczenia się
- dbamy o jego rozwój językowy i intelektualny
Program – nauczanie metodą audiowizualną z elementami ruchowymi:
- gry i zabawy językowe
- główny sposób zapamiętywania języka, szczególnie w okresie beztekstowym
- są to ćwiczenia atrakcyjne dla dzieci, które w tym wieku uczą się prawie wyłącznie podczas gier i zabaw
- odpowiedni dobór piosenek, rymowanek pozwala na wprowadzenie każdej struktury gramatycznej i słownictwa;
- słuchanie piosenek jest najczęściej połączone z ruchem, co odpowiada potrzebom dzieci
- zapamiętywaniu sprzyja melodia, rytm, rym
- wykonywanie zadań, prac, czynności podtrzymujących uwagę i koncentrację (wycinanie, malowanie, klejenie, kolorowanie)
- stosowanie różnorodnych form ekspresji (teatralna, plastyczna, muzyczna) i częste zmiany aktywności, uatrakcyjniają zajęcia i zachęcają do dalszej nauki
- treści nauczania związane są z kręgiem zainteresowań najbliższych dziecku tj. zabawki, dom, rodzina oraz są poszerzane o tematy z dalszego otoczenia – szkoła, miejscowość
Cel zajęć:
- motywacja do nauki
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- osłuchanie dziecka z językiem
- nauczenie, zaciekawienie i uwrażliwienie na język angielski
- rozwijanie poczucia własnej wartości i wiary w możliwości językowe
- dbanie o rozwój intelektualny
- przyswojenie dziecku nazewnictwa przedmiotów, osób, prostych poleceń i zwrotów w sytuacjach dla niego zrozumiałych
Założone osiągnięcia:
- dziecko rozpoznaje i nazywa wprowadzone na zajęciach zagadnienia
- posługuje się słownictwem poznanym na zajęciach
- udziela odpowiedzi na pytania
- rozumie i mówi w języku angielskim na swoim etapie edukacyjno-rozwojowym